Leter du etter en bedre måte å kommunisere på i bedriften? Sliter du med lange uoversiktlige e-post tråder i Outlook, eller bruker du mye tid på å strukturere og organisere relevant informasjon i mapper? Det finnes en løsning! Med M365/Teams samler du alt du trenger på ett sted, for effektiv kommunikasjon og samhandling med dine kolleger. Workshopen gir deg god innsikt i ulike typer intern kommunikasjon, og hvordan du på best mulig vis kan få bedre kontroll og oversikt over informasjonsflyten i ditt digitale kontor. Workshopen varer i ca. 1.5 time, og består av praktiske demonstrasjoner og åpen dialog med instruktør og øvrige deltakere.
Målgruppe
Daglig ledere, avdelingsledere, IT-ansvarlige
Læringsmål
Gjøre hverdagen enklere ved å ta i bruk relevante verktøy for effektiv internkommunikasjon. Bli mer produktiv og få bedre oversikt og kontroll.
Forkunnskaper
Workshopen krever ingen spesielle forkunnskaper, men det er en fordel med en grunnleggende kjennskap til M365/Teams.
Agenda
- Presentasjon av deltakerne og målet for workshopen
- Effektiv internkommunikasjon
- Hvorfor er det bedre å kommunisere i Teams enn per e-post?
- Chatt, gruppechatt, innlegg - hva bør brukes når?
- Bruk av chatt
- Bruk av innlegg
- Formatering av meldinger
- Omtaler
- Varsler
- Søk og filtrering
- Nyttige tips og triks
Workshopen ledes av senior prosjektledere hos AGS IT-partner som har mange års erfaring innen samhandling.
Dato
13 December, 09:00 - 10:30
Sted
Online
Pris
1300,- pr deltaker