Digital signering

Nå kan du automatisere hele signerings-prosessen fra opprettelse til signering og administrasjon med Oneflow digital signerings-løsning

Fra kr 180,- pr. mnd.

Jobben blir enklere med digital signering

Bilde tatt ovenfra og ned med en person som sitter foran skjermen - Digital signering Oneflow

Unngå manuell avtale signering
Med digital signering slipper du at mottakerne må laste ned, skrive ut, signere manuelt, skanne dokumentet og deretter sende det tilbake til avsenderen.

Digital avtaleflyt
Oneflow er en digital avtaleplattform som tilbyr en mer moderne og effektiv måte å opprette, sende, signere og administrere kontrakter på. Parter kan signere dokumentet elektronisk, enten ved hjelp av en digital signatur eller BankID

Enklere signering og oppfølging av avtaler

«Ved å bruke Oneflow til digital signering sparer jeg mye tid på oppfølging av interne avtaler med ansatte. I tillegg blir salgsprosessen enklere og mer brukervennlig både for kundene og bedriften vår.»

Anne Karine Børnick
Daglig leder

Anne Karine Børnick

Dette er inkludert i løsningen fra Oneflow

Det er veldig enkelt å lage kontrakter og maler i Oneflow. I stedet for å laste opp en PDF for signering, oppretter og signerer du kontrakten på samme plattform. Det gjør hele prosessen mer effektiv og brukervennlig for deg og kunden. Du kan opprette kontrakten med bare ett klikk.

Salg

Få fart på salgsprosessen og gjør kundereisen din til en behagelig og profesjonell opplevelse.

HR

Digital signering reduserer behovet for manuell håndtering av avtaler og dokumenter. Du effektiviserer onboarding og gir en bedre ansatt-topplevelse.

Kontrakter og avtaler

Oneflow er perfekt for leieavtaler eller kontrakter. Finn og administrer enkelt alle bedriftens kontrakter fra en portal.

2 personer ser i en skjerm og smiler

Derfor bør du bruke Oneflow til salg

Oneflow integreres sømløst i verktøyene du bruker hver dag. Ingen koding, minimal tid på oppsett og ingen endring i hvordan du jobber. Du kan jobbe direkte fra Microsoft 365, eller du kan bruke HubSpot, Salesforce, Microsoft Dynamics 365 eller et annet salgsoppfølgings-verktøy.

1

Det er enkelt å lage kontrakter og avtaler

Du kan enkelt lage digitale utgaver av dine tilbud, avtaler og kontrakter.

2

Få salget i havn raskere

Se alle kontrakter for bedriften på ett sted. Her kan du spore om kunden har åpnet, har spørsmål eller ønsker endringer i avtalen eller tilbudet.

3

Følg opp kunden og avtalen

Når tiden kommer for fornyelse eller avtalen nærmer seg utløp, får du automatiske påminnelser. Du trenger aldri å bekymre deg for at en kontrakt ved et uhell blir glemt med Oneflow.

Slik hjelper vi deg i etterkant

Vi hjelper deg gjerne i onboarding-prosessen slik at du kommer i gang og kan ta i bruk løsningen. Du kan få hjelp til å flytte dine eksisterende PDF eller papir avtaler over til digitale maler.

  • Opprette brukere og tilganger
  • Hvordan bruke arkivet
  • Lage digitale maler for dine avtaler
  • Søke og finne avtaler og kunder
  • Opplæring i bruk av avtale portalen
  • Integrasjon til CRM system
En person som står bak en ansatt og viser Digital signering Oneflow

Se hvordan det fungerer

Hvem har stor nytte av digital signering

Se i hvilke scenarioer, roller og bransjer du kan bruke digitale signeringer for å gjøre dine prosesser mer effektive.

Slik fungerer Oneflow

Se demo på hvordan løsningen fungerer i praktisk fra å lage avtaler til hvordan det ser ut for deg og kunden under signerings prosessen.

Hva koster det?

Hvor mye vil det koste min bedrift å innføre digital signering.

Priser og pakker

Essentials

180,-

pris. pr. mnd. pr. bruker

  • PDF dokumenter
  • Digitale kontrakter
  • Kontrakts-maler
  • Kommentarer og alternativer
  • Utløpsdato og kontrakt-kalender
  • Digital signatur eller BankID


*Prisen gjelder for årlig binding

Business

480,-

pris. pr. mnd. pr. bruker

  • PDF dokumenter
  • Digitale kontrakter
  • Kontrakts-maler
  • Kommentarer og alternativer
  • Utløpsdato og kontrakt-kalender
  • Digital signatur eller BankID
  • Datafelter
  • Lifecycle management
  • Tilpasset påminnelser
  • Datalagring
  • Premium integrasjoner


*Prisen gjelder for årlig binding

Ofte stilte spørsmål

Det blir rimeligere

Når du binder deg til et år vil du få løsningen til en redusert pris i forhold til månedlig avtale. Her kan det være lurt å prøve løsningen kostnadsfritt i en periode før du bestemmer deg.

Nei det trenger du ikke.

Du kjøper kun lisens til de i bedriften som trenger å aktivere en avtale for signering. Dette vil gjerne være salgs-teamet, HR ansvarlig eller daglig leder i bedriften.

Disse språkene støtter Oneflow

Oneflow støtter for tiden ti språk: engelsk, svensk, norsk, dansk, tysk, spansk, fransk, finsk, nederlandsk, portugisisk og italiensk.

Løsningen støtter svensk, norsk, finsk BankID, dansk NemID, iDIN (Nederland), .beID (Belgia), itsme (Belgia), estisk eID (Estland) og Smart-ID (Estland, Latvia, Litauen). Signering med eID er en høy prioritet for brukere for å overholde bedriftens standarder eller forskrifter. Å legge til et ekstra lag med signering gjennom eID-er gjør prosessen sikrere for brukerne våre.

  1. Signering av PDF-dokumenter:
    • Dette er en tradisjonell metode der du sender et PDF-dokument til en eller flere parter for signering.
    • Mottakerne må laste ned, skrive ut, signere manuelt, skanne dokumentet og deretter sende det tilbake til avsenderen.
    • Det kan være tidkrevende og kreve fysiske ressurser som en skriver og en skanner.
    • Det er mindre sporbarhet, da du ikke har full innsikt i hvor dokumentet befinner seg til enhver tid.
  2. Digitale kontrakter i Oneflow:
    • Oneflow er en digital kontraktsplattform som tilbyr en mer moderne og effektiv måte å opprette, sende, signere og administrere kontrakter på.
    • Du kan opprette en kontrakt i Oneflow, legge til vilkår og betingelser, og invitere alle relevante parter til å delta i prosessen.
    • Parter kan signere dokumentet elektronisk, enten ved hjelp av en digital signatur eller en e-signatur, avhengig av plattformens funksjoner og lovlige krav.
    • Oneflow gir en detaljert sporingslogg som viser når og hvor kontrakten ble signert, og gir bedre innsikt og kontroll over kontraktsprosessen.
    • Plattformen kan også inkludere funksjoner som automatiserte påminnelser, godkjenningsflyter og integrasjoner med andre forretningsverktøy.

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.