Booking av support

Avtal tid når det passer for deg.​

1

Velg et ledig tidspunkt i kalenderen under

2

Oppgi kontaktinformasjon slik at vi kan nå deg

3

Beskriv hva du trenger hjelp til

Du kan avtale tid mellom 09:00 – 15:00 alle arbeidsdager to uker frem i tid.
Dersom ønsket tid ikke vises som ledig, er den booket av en annen kunde​

AGS Booking support illustrasjon

Avbestilling

  • Gi gjerne beskjed i god tid dersom du må endre eller kansellere timen din.
  • Dersom du ikke møter opp, vil det påløpe et «no-show fee».
  • Det gjør vi fordi en annen kunde kan nemlig trenge den avtalen som du ikke møter opp til.

Faktura

  • Har du en Supportavtale eller Smart Bedrift avtale og arbeidet som utføres er innfor avtalen vil du ikke få noen faktura.
  • Er arbeidet som utføres utenfor avtalen din eller du ikke har en dedikert supportavtale vil tiden du har avtalt faktureres i henhold til gjeldende timepriser.