Brannmur som en tjeneste
Få et sikkert og stabilt nettverk som stopper truslene før de når brukerne dine.

Stabilt og sikkert nettverk som beskytter brukerne dine mot dataangrep
Med brannmur-som-en-tjeneste får du et sikkert nettverk med høy ytelse inkludert drift, support og sikkerhetsoppdateringer til en fast pris. pr. mnd. som beskytter brukerne dine
- Profesjonell brannmur
- Stabilt med høy ytelse
- Inkludert drift og vedlikehold
- Alltid sikker og oppdatert
- Fri support
- Få et forutsigbart IT-budsjett
Fordelen med en Cisco partner
AGS er en sertifisert Cisco Meraki partner som oppfyller de årlige kravene til Cisco på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.
Som Small Business Specialized partner har vi en unik erfaring som vi kan gi deg på nettverk og sikkerhet for bedrifter opptil 300 brukere.


Populære brannmur pakker
Start MX67

Pris pr. måned
Startpunktet for økt sikkerhet og trygghet for små og mellomstore bedrifter. Denne startpakken fra MERAKI er den enkleste måten du kan sikre ditt eksisterende utstyr mot trusler fra nettet.
SMB Pakken

Pris pr. måned
Bestselgeren for mindre bedrifter der du får brannmur med en komplett sikkerhetsløsning og nettverkspakke som inkluderer 10 nettverksporter med innebygget trådløst nettverk
Premium MX75

Pris pr. måned
Laget for opptil 200 brukere eller enheter og er optimalisert for en internettlinje med høy kapasitet.

Inkludert drift og support
Du får inkluderet drift og support på alt utstyr som er levert av AGS IT-partner, og som er med i tjenesten.
Du kan også få drift av ditt eksisterende nettverksutstyr som brannmur, WiFi og Switch (se priser i Q&A under).
- Backup av enheter
- Overvåker trafikk og kapasitet
- Automatisk oppdatering
- Fjernstyring av utstyr
- Månedlig statusrapport
- Varsel ved feil
Sammenlikning og prisliste brannmur
Modell
Brukere
Hastighet
VPN
Standard
Avansert
Cisco Meraki MX67
50
600 Mbps
300 Mbps
Kr 470,-
Kr 640,-
Cisco Meraki MX68
50
600 Mbps
300 Mbps
Kr 590,-
Kr 850,-
Cisco Meraki MX75
200
1 Gbps
500 Mbps
Kr 1350,-
Kr 2000,-
Cisco Meraki MX85
250
1 Gbps
700 Mbps
Kr 1860,-
Kr 2760,-
Cisco Meraki MX95
500
2 Gbps
800 Mbps
Kr 2550,-
Kr 4890,-
SMB pakke
Startpakke for SMB Cisco Meraki MX68W
50
Innebygget trådløs
10 nettverksporter
Kr 690,-
Kr 970,-
*pris pr. mnd.
*pris pr. mnd.
Flere tjenester
Du kan enkelt utvide din brannmur, og bygge på med nettverk, Wifi og sikkerhetstjenester fra Cisco Meraki
Spørsmål og svar
Etablering
Etablering av tjenesten koster 990,- kr. pr. enhet som du ønsker å legge til i nettverks-abonnementet.
- Dette gjelder også ved oppdatering til kraftigere modell, abonnement og utvidelser av systemet basert på dine ønsker.
Ved etablering av tjenesten får du også inkludert inntil 2 timers arbeid pr. enhet for oppsett av grunnkonfigurasjonen.
Dette får du inkludert i grunnkonfigurasjonen av din brannmur
- Aktivering av portal, lisens og tjeneste
- Aktivering og test av enhet, oppdateringer og programvare
- Brannmur: Oppsett av enhet med internettkonfigurasjon, LAN IP og nettverkstjenester
- Mobil backup på Brannmur dersom dette er valgt.
- Videre tilpasninger og utvidelser, konfigurasjonsendringer, eller mer omfattende og tidkrevende spesialkonfigurasjon av f.eks. brannmurer belastes som konsulentarbeid etter medgått tid.
Selv om det meste av support er inkludert, er det noen områder som ikke dekkes av avtalene.
Du får fortsatt support selv om saken ikke dekkes av avtalen din. Arbeid som går utover avtalen faktureres etter medgått tid.
Følgende support er ikke inkludert:
- Montering av utstyr ute på kunde-lokasjon
- Kabling og patching
- On-site-support, drift og feilsøking.
Det betyr at AGS er en sertifisert Cisco Meraki partner som oppfyller de årlige kravene til Cisco på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.
AGS har rådgivere, teknikere og support-medarbeidere som har oppnådd sertifiseringen på salg og support som omfatter produkt kunnskap, sikkerhet og grunnleggende kunnskap om administrasjon av tjenestene.
Ja, tjenesteavtalen varer i 3 år.
- Avtalen fornyes automatisk med 1 år av gangen etter at hovedperioden på 3 år er over dersom du ikke sier opp avtalen eller ønsker å bytte utstyr.
Fri support
- Alle henvendelser til AGS IT-partner som gjelder support på tjenesten inkluderer inntil 15 minutter fri support-arbeid.
- Videre arbeid utover 15 minutter belastes for medgått tid som konsulentoppdrag.
Responstid og tilgjengelighet
- Du kan kontakte kundesenteret med en support henvendelse fra kl 08 – 16.00, mandag – fredag.
- Vår responstid er senest innen 4 timer innenfor normal arbeidstid dersom sak er registrert direkte via kundesenteret pr telefon, supportsiden eller chat.
AGS vil holde brannmuren din automatisk oppdatert for deg slik at det fungerer optimalt og sikkert.
- Dette inkluderer program oppdateringer som gjør utstyret bedre eller at det får mer funksjonalitet. (Cisco Meraki)
- Du vil også få oppdatert utstyr med sikkerhetsoppdateringer som gjør både utstyret sikkert og nettverksløsningen din tryggere. (Cisco Meraki)
- Backup av konfigurasjon på enheter som støtter dette.
- Varsling ved nedetid på nettverk
- Varsel når enheter ikke kommuniserer eller er på nett
- Overvåkning av trafikkmengde og internettkapasitet
- Sømløs innlogging og oversikt over alle nettverkskomponenter
- Dynamisk nettverkskart i sanntid
- Oversikt over åpne porter
- Varsel om nye enheter i nettverket
- Historikk og trender i nettverket
- Månedlig rapport
Ja, det kan vi. Vi kan hjelpe deg med drift av eksisterende utstyr som brannmur, WiFi og Switch
Merkevare produkter som er kompatible med driftstjenesten.
(Aruba, Cisco Meraki, HPE, HP, Zyxek, Ubiquiti, Fortinet, D-link, Cisco, Juniper, Ruckus, Watchguard mf.)
Type enhet | Pris pr. enhet pr. mnd. |
Brannmur | Kr 199,- |
WiFi | Kr 99,- |
Switch | Kr 99,- |
Ved feil på brannmuren vil du få satt opp låneutstyr til feilen er rettet, eller du får ny enhet som erstatter den med feil dersom det er nødvendig.
Ja, AGS har dyktige teknikere som kan komme ut til deg for å hjelpe deg.
- Vi hjelper deg gjerne med montering av utstyr, kabling og patching.
- Du får tekniske sertifiserte konsulenter som kan rykke ut til bedriften din og hjelpe deg med brannmuren din eller nettverk, server og PC.
- Har du behov for hjelp på stedet faktureres reisetid + medgått tid ute hos deg.
Kontakt oss
Åpningstider
Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.