Dropbox for bedrifter

Med Dropbox får du en stabil og brukervennlig filserver i skyen som gir deg mest lagring for pengene.

AGS mann med laptop i hånden
AGS ansatte ser på skjermen og smiler

Derfor bør du velge Dropbox for bedrifter som filserver i skyen

Med Dropbox får du en robust skylagringstjeneste som synkroniserer data syv ganger raskere enn tilsvarende løsninger, og som fungerer perfekt sammen med Microsoft 365 tjenestene du bruker fra før.

  • Inkluderer 9 TB skylagring
  • 180 dager backup
  • Lynrask synkronisering
  • Mest lagring for pengene
  • Sikker 2-faktor autentisering
  • Perfekt sammen med Microsoft 365

Se hvordan det fungerer

Dette kan du gjøre med Dropbox

Se guiden på hvordan Dropbox fungerer og hvilke unike muligheter du får som ikke finnes på andre skylagrings-tjenster.

Spar penger på Dropbox

Se hvordan du kan spare på IT-budsjettet ved å velge Dropbox i kombinasjon med Microsoft 365.

Integrasjon med Microsoft 365 og Copilot

Dropbox jobber godt sammen med Microsoft 365 familien og integrert med Microsoft Copilot.

Fordelene med AGS som din Dropbox partner

En person som viser tommel opp - Dropbox for bedrifter

Dropbox Advanced Partner

AGS er den eneste i Norge med status som Dropbox Advanced Partner. Det betyr at du får en Norsk partner som oppfyller de årlige kravene til Dropbox på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet. En partner som du kan støtte deg trygt på og som er der i morgen for å hjelpe deg.

En person snakker i telefon og smiler - Dropbox for bedrifter

Norsk support

Med AGS på laget får du Norsk support som du kan kontakte når du trenger hjelp eller rådgiving. Du kan ringe, chatte eller få hjelp via fjernstyring. Vi bistår gjerne med å sette opp Dropbox riktig for deg. Du får hjelp med å administrere brukere og lisenser helt kostnadsfritt.

Bilde tatt ovenfra og ned på en person som sitter ved PC

Migrering av data

Du får hjelp av oss til å migrere dine data fra server eller en annen PC trygt opp til Dropbox. Vi hjelper deg med en ny mappestruktur for bedriften slik at du kan begynne å bruke Dropbox raskt

AGS ansatt som jobber og ser på skjermen

Sikkerhet

Vi hjelper deg gjerne med å gjøre Dropbox sikker for deg og bedriften. Du får bistand til å sette opp 2-faktor-autentisering og de andre sikkerhetsfunksjonene i Dropbox av oss.

En person som jobber på PC

Norsk faktura

Med AGS som din Dropbox Partner får du Norsk faktura på alle dine Dropbox tjenester. Du slipper å bruke kredittkort eller forholde deg til den web baserte internasjonale support tjenesten.

Priser Dropbox for bedrifter

Business Start

kr 142,-

9TB Lagring

  • 180 dager med backup
  • Versjonskontroll av filer
  • 256-bits AES-kryptering
  • Overfør filer opptil 100GB
  • To-faktor-autentisering
  • For Mac, PC, iOS og Android
  • Dele linker, mapper og filer
  • Team mapper (Fellesmapper)
  • Norsk faktura
  • Fri kritisk support

*minimum 3 brukere og årlig faktura

Business Pluss

kr 223,-

15TB Lagring

  • 365 dager med backup
  • Versjonskontroll av filer
  • 256-bits AES-kryptering
  • Overfør filer opptil 250GB
  • To-faktor-autentisering
  • For Mac, PC, iOS og Android
  • Dele linker, mapper og filer
  • Team mapper (Fellesmapper)
  • Norsk faktura
  • Fri etablering
  • Inkludert migrering av data
  • Etablering av felles mappestruktur
  • Fri support for alle ansatte
  • Deteksjon av løspengevirus
  • Varsling om mistenkelig aktivitet

*minimum 3 brukere og årlig faktura

Tilbud til nye Dropbox kunder

Dropbox Business Pluss
Velger du Dropbox Business Plus får du spesialpris hele det første året med Dropbox.

Pris

Kun kr 199,-

pr. bruker

Så enkelt bruker du Dropbox

Derfor er Dropbox så brukervennlig

Med Dropbox får du en brukeropplevelse som du lett kjenner deg igjen i. Derfor trenger du ikke så mye opplæring av de ansatte for å komme i gang med Dropbox i forhold til andre skytjenester.

Mappestrukturen i Dropbox enkelt kan bygges slik at den ligner på den bedriften allerede benytter, og blir derfor enkel å bruke for de andre i organisasjonen din.

Del med Teammapper
Del med linker
Del mapper

Q&A

Etablering

Etablering av tjenesten er inkludert når du velger AGS som din Dropbox forhandler.

  • Velger du Start setter vi opp ditt Dropbox miljø klart til at du kan administrere og sette opp brukere og mappestruktur selv.
  • Velger du Standard eller Pluss inkluderer vi oppsett av brukere, mappestruktur, migrering og sikkerhets-oppsett i etableringen.

Velger du AGS som din Dropbox-leverandør flytter vi dine data fra en lokal maskin eller server til skyen kostnadsfritt opptil 1TB dersom du velger Standard eller Premium.

Velger du Start abonnementet vil vi selvfølgelig hjelpe deg med å migrere, men fakturer deg for medgått tid.

Det betyr at AGS er som en av to i Norge sertifisert Dropbox Advanced Partner som oppfyller de årlige kravene til Dropbox på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

AGS har et eget team med rådgivere, teknikere og support-medarbeidere som har oppnådd sertifiseringen på Dropbox for bedrifter som omfatter support, sikkerhet og grunnleggende kunnskap om administrasjon og bruk av løsningen.

Ja, abonnementet har 1 års binding dersom du ønsker den rimeligste utgaven av lisensene.

  • Avtalen fornyes automatisk med 1 år av gangen etter at hovedperioden er over, dersom du ikke sier opp avtalen.

Fri support

  • Alle henvendelser til AGS IT-partner som gjelder support på Dropbox tjenesten er inkludert i Standard og Premium avtalen.
  • For Start abonnement får du inkludert fri kritisk support til å administrere lisenser, og bistand når du opplever at Dropbox tjenesten er nede eller utilgjengelig.

Responstid og tilgjengelighet

  • Du kan kontakte kundesenteret med en support henvendelse fra kl 08 – 16.00, mandag – fredag.
  • Vår responstid er senest innen 4 timer innenfor normal arbeidstid dersom sak er registrert direkte via kundesenteret pr telefon, supportsiden eller chat.

Nei du kan ikke blande ulike Dropbox abonnement. Du kjøper det antallet like abonnement til brukerne som du ønsker skal ha Dropbox i bedriften din.

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.