
Notech
Administrasjon og kvalitetssystem

Om prosjektet
Notech AS ønsket å modernisere sin administrasjon ved å erstatte et utdatert system med en toppmoderne, fremtidsrettet løsning.
Ny løsning i Dynamics 365 håndterer hele prosessen fra innsalg av nye prosjekter til administrasjon og dokumentasjon av pågående prosjekter. Med denne løsningen får Notech AS en omfattende oversikt over kompetansen til de ansatte, inkludert hvilke prosjekter og arbeid de har erfaring med fra tidligere. Systemet genererer blant annet automatisk CV’er ved behov, noe som sparer tid og sikrer at all informasjon er oppdatert og tilgjengelig.
Integrasjonen med Microsoft Teams muliggjør effektiv dokumenthåndtering og samarbeid, mens integrasjonen med Outlook sikrer sporing av e-postdialoger.
Med denne moderne løsningen kan Notech AS være sikker på at de har et robust og effektivt system som støtter deres hverdag.
Teknologi brukt


Apps



Alle kundecaser
Kontakt oss
Åpningstider
Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.