Notech

Administrasjon og kvalitetssystem

Om prosjektet

Notech AS ønsket å modernisere sin administrasjon ved å erstatte et utdatert system med en toppmoderne, fremtidsrettet løsning.

Ny løsning i Dynamics 365 håndterer hele prosessen fra innsalg av nye prosjekter til administrasjon og dokumentasjon av pågående prosjekter. Med denne løsningen får Notech AS en omfattende oversikt over kompetansen til de ansatte, inkludert hvilke prosjekter og arbeid de har erfaring med fra tidligere. Systemet genererer blant annet automatisk CV’er ved behov, noe som sparer tid og sikrer at all informasjon er oppdatert og tilgjengelig.

Integrasjonen med Microsoft Teams muliggjør effektiv dokumenthåndtering og samarbeid, mens integrasjonen med Outlook sikrer sporing av e-postdialoger.

Med denne moderne løsningen kan Notech AS være sikker på at de har et robust og effektivt system som støtter deres hverdag.

Teknologi brukt

Power Platform
Power
Apps
Power Automate
Sales Enterprise
Microsoft Teams

Alle kundecaser

  • Økonomi og driftsstatistikker i Power BI

  • OKR statistikker i Power BI

  • Dynamics 365 CRM

  • Dynamics CRM og prosjektoversikt

  • Avtalehåndteringsmodul i Dynamics 365

  • Timeregistrering i Dynamics 365

  • Sakshåndtering i Dynamics 365

  • CRM løsning i Dynamics 365

  • Løsning for medlemshåndtering i Dynamics 365

  • Leverandør onboarding i Dynamics 365

  • Jobbanalyse i Dynamics 365

  • Medlemsportal med Integrasjon med Dynamics 365

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.