Mobilløsninger for bedrifter

Vi leverer løsninger for bedrifter fra Telenor og Unifon med gunstige abonnement, sentralbord og god dekning,
slik at du kan være tilgjengelig for kundene dine.

En person snakker i mobil og smiler

Dette kan vi hjelpe deg med

Du kan velge mellom abonnent fra utfordreren Unifon og markedslederen Telenor.

  • Autorisert Telenor forhandler
  • Autorisert Unifon forhandler
  • Sentralbord løsninger
  • Bredbånd og fiber
  • Mobiltelefoner og IT-utstyr
  • Microsoft Teams med tale

Derfor bør du velge AGS som din mobil og IT-partner

Sertifisert forhandler

Få en sertifisert partner som har nødvendig kompetanse, og er kvalifisert til å levere løsninger og support fra Telenor og Unifon. Vi oppfyller også kravene til å levere utstyr fra Apple.

Personlig service

Med AGS får du en One-Stop-Shop på IT og mobil som forstår dine unike behov og kan gi deg personlig service og support. AGS er tilgjengelig for å gi gode råd, opplæring og støtte når du trenger det.

Nettbutikk

Du får tilgang til alle de kjente merkene i nettbutikken. Våre eksperter har inngående kunnskap om ulike merker, modeller og funksjoner og kan gi deg råd og veiledning basert på ditt behov og budsjett.

Teams bedrifts telefoni

Løsningen kombinerer tale-, video- og meldingsfunksjoner i Microsoft Teams-plattformen, og gir mulighet til å håndtere interne og eksterne telefonsamtaler og kommunikasjon på en integrert og effektiv måte. 

Finansiering

Gjennom vår avtale med Nordea Finance, får du en ramme for uttak av mobiltelefonene bedriften din trenger. Dette sikrer bedriften din moderne, oppdatert og sikkert utstyr, uten at det går ut over likviditeten i selskapet.

Support

Med AGS sin prisvinnende Telenor-support, får bedriften din utmerket kundeservice og et dedikert support-team. Få hjelp med konfigurasjon, tekniske spørsmål, eller å administrere bedriftens mobilabonnement

Dette sier kundene om oss

Os Elektro
«Jobbmobil konseptet til AGS IT-partner gjorde overgangen til en ny mobilløsning enkel. De har høy kompetanse, svarer raskt på henvendelser, og stiller alltid opp når vi trenger det.»
Tore Midttveit
Os Elektro
Haugland VVS AS
«Jobbmobil konseptet fra AGS sørget for at vi fikk en god start med ny mobilløsning fra Telenor. Vi har fått et forutsigbart kostnadsbilde, som er veldig viktig for oss.»
Håkon Haugland
Haugland VVS AS

Medlem av Mobit

AGS IT-partner er medlem av den landsdekkende mobil og IT-kjeden Mobit. Her har vi gode innkjøpsavtaler på abonnement og utstyr slik at du kan få de beste prisene.

AGS er en sertifisert Telenor og Unifon forhandler som oppfyller de årlige kravene på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet

Mobit logo
Telenor logo
Unifon logo

Du får et eget mobil team som hjelper deg

Tor Henning Nilsen

Tor Henning Nilsen

Kunderådgiver mobil

Tor Henning er en engasjert rådgiver som jobber for at du skal få den beste mobilavtalen.

Malin

Malin Aileen Edvardsen

Kunderådgiver

Malin hjelper deg med å finne de gode løsningene til bedrifte din hos Telenor eller Unifon.

Preben Bognø - IT og Mobil konsulent

Preben Bognø

Teknisk konsulent IT & mobil

Preben sørger for at du raskt får hjelp og kan få løst dine utfordringer og henvendelser.

Markus Aardal - Hjelper deg med riktig mobilutstyr

Markus Aardal Hansen

Nettbutikk & hardware

Markus hjelper deg med å kjøpe riktig utstyr både i nettbutikken eller på telefonen.

Q&A

Etablering

Løsningen kombinerer tale-, video- og meldingsfunksjoner i Microsoft Teams-plattformen, og gir mulighet til å håndtere interne og eksterne telefonsamtaler og kommunikasjon på en integrert og effektiv måte. 

Fordi løsningen er operatør-uavhengig kan du velge og bytte teleoperatør uten å måtte bytte hele telefoniinfrastrukturen. Dermed kan du opprettholde funksjonaliteten, uavhengig av hvilken operatør du velger å bruke. Løsningen fungerer, i motsetning til operatørenes egne løsninger, på tvers av mobiloperatører i ulike land, og er derfor perfekt for bedrifter med avdelinger i utlandet. 

En annen fordel er at bedriftens ansatte, uavhengig av hvilken operatør som brukes, opprettholder en konsistent brukeropplevelse. Dette eliminerer forvirring og unødvendig opplæring, uavhengig av avdeling eller land de ansatte befinner seg i.  

Teams med bedrift telefoni (Tale-i-Teams)

Teams bedrifts-telefoni kalles også gjerne Tale-i-Teams eller Teams med telefoni fordi løsningen lar deg integrere ringe funksjonene i Teams.

I denne videoen kan du se hvordan du kan ringe fra PC’en med Tale-i-Teams. Her kan du se mange av de ulike fremgangsmetodene som du kan bruke for å ringe fra PC’en med Tale-i-Teams aktivert.

Ja, vi kan hjelp deg med finansiering via Nordea Finance

Trenger bedriften din nytt utstyr, som mobiltelefoner, PC´er og AV-utstyr, så har vi svært gunstige innkjøpsavtaler, og forhandler alle de kjente merkevarene.  

  • Gjennom vårt samarbeid med Nordea Finance gir vi bedriften din mulighet for fleksibel anskaffelse av moderne, oppdatert og sikkert utstyr. Dette gir deg muligheten til å spre kostnadene over en avtalt periode i stedet for å betale en stor sum «upfront.»  
  • En finansieringsløsning gjør det enklere å planlegge og administrere økonomien. Bedriften får mulighet til å oppgradere til nyere og mer avanserte enheter når avtalen utløper. Dermed har bedriften alltid tilgang til de nyeste teknologiene og funksjonene, som kan øke produktiviteten og effektiviteten til de ansatte. 
  • Avtalen gir bedriften fleksibilitet til å justere antall enheter etter behov, noe som er spesielt nyttig for voksende bedrifter eller bedrifter som opplever sesongmessige svingninger. Ved å kunne legge til eller redusere antall enheter i finansieringsperioden, kan bedriften tilpasse seg endringer i arbeidsstyrken. 
  • Bedriften får mulighet til å samle alle kostnader knyttet til mobil i en enkelt regning, noe som gjør det lettere å holde oversikt over utgiftene, og forenkler regnskapsprosessen. 
  • I sum gir dette fordeler som besparelser, oppdaterte enheter, fleksibilitet og enklere administrasjon. Smart for SMB-bedrifter som ønsker å utnytte fordelene med mobilteknologi uten store kapitalinvesteringer. 

Det betyr at AGS er en sertifisert på løsningene, tjeneste og utstyr til Telenor, Unifon og Apple, og oppfyller de årlige kravene på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

AGS har rådgivere, teknikere og support-medarbeidere oppnådd sertifiseringen på salg og support som omfatter produkt kunnskap, sikkerhet og grunnleggende kunnskap om administrasjon av produktene og tjenestene.

Ja, det kan du.

Du får en egen konto i nettbutikken vår, og kan handle alt du trenger av IT og mobilutstyr der. Ønsker du bistand til å finne det du trenger kan du ringe og få hjelp eller lage en handleliste som vi kan se på sammen.

Innkjøp av mobiltelefoner: 

Vi forhandler alle de kjente merkene og har gode innkjøpsavtaler. Du får gjerne hjelp av våre eksperter som har inngående kunnskap om ulike merker, modeller og funksjoner og kan gi råd og veiledning basert på ditt behov og budsjett. Du får hjelp til å velge telefonen som best møter deres spesifikke behov. 

Hos oss kan du regne med god service og support både før og etter kjøpet. Du får hjelpe med å sette opp telefonene, overføre data og applikasjoner, samt håndtere eventuelle tekniske problemer som måtte oppstå. Dette sikrer en smidig opplevelse og reduserer tiden og ressursene bedriften må bruke på support. 

Vi har rask responstid og kyndige veiledning reduserer potensielle kostnader og forhindrer tap av produktivitet for bedriften din. 

Du kan få en rekke skreddersydde løsninger, herunder spesialtilpassede programvare og sikkerhetsløsninger relevant for din bransje eller dine behov. 

Bedriften din vil dra nytte av kontinuerlig støtte, oppdateringer og tilgang til de nyeste mobilteknologiene i takt med at behovene endrer seg over tid.  

Operatørbytte på 1-2-3 

Vi tar ansvar for hele prosessen og oppdaterer deg løpende frem mot en portering og sørger for en sømløs overgang til ny mobiloperatør. 

  • Kartlegging – sammen finner vi ut hva dere har behov for og om løsningen er tilfredsstillende i forhold til det du har som krav til f.eks. dekning.
  • Løsningsoppsett – overgangsskjema fylles ut, og vi skisserer løsningen. Brukere får tilsendt nyttig info om overgangen 
  • Portering – leveransen kvalitetssikres av tekniker som hvis ønskelig også er til stede på lokasjon hos kunde på porteringsdagen. Det gis opplæring på bruk av sentralbord og app. 

Du får et eget dedikert kundesenter som hjelper deg raskt med å løse utfordringen eller spørsmålene du har.

  • Du kan kontakte kundesenteret med en support henvendelse fra kl 08 – 16.00, mandag – fredag.
  • Vår responstid er senest innen 4 timer innenfor normal arbeidstid
  • Du kan registrere en sak direkte via kundesenteret pr telefon, supportsiden eller chatten på nettsiden vår.

Ja, AGS har dyktige teknikere som kan komme ut til deg for å hjelpe deg.

  • Vi hjelper deg gjerne med montering av utstyr, kabling og patching
  • Du får tekniske sertifiserte konsulenter som om kan rykke ut til bedriften din og hjelpe deg med nettverk, server og PC.
  • Har du behov for hjelp på stedet faktureres reisetid + medgått tid ute hos deg.

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.