Møteromsløsninger

Brukervennlige møteromsløsninger fra Logitech med perfekt bilde og god lyd på Teams møtene dine.

Hva er viktig når du skal velge møterom

  • Hvor stort er møterommet ditt?
  • Hva slags skjerm og display-kombinasjon trenger du?
  • Ønsker du å bruke Teams Rooms eller bare en BOYD (bring-your-own-device) løsning?

Rally Bar Huddle

Rally Bar

Rally Plus

Populære møteromspakker

START


Liten møteromsløsning med lite bord of 5 stoler

Fra 1.004,- / pr. mnd

  • Mindre møterom
  • Best for opptil 6 personer
  • Logitech Rallybar Huddle
  • Logitech Tap IP
  • Innebygget Logitech CollabOs
  • 120° vidvinkel
  • 4k med 1080p billedutsnitt
  • Innebygget mikrofon
  • Innebygget høyttaler
  • Støtter Microsoft Teams Rooms
  • Direkte tilkobling (BOYD)
  • Inkludert befaring
  • Leasing 3 år
  • Inkluderer ikke montering
  • Inkluderer ikke skjerm
Kjøp nå 29.900,-

PLUSS


Møteromsløsning med Rally bar

Fra 1.508,- / pr. mnd

  • Mellomstore møterom
  • Best for opptil 10 personer
  • Logitech Rallybar
  • Logitech Tap IP
  • Innebygget Logitech CollabOs
  • 90° vidvinkel
  • 4k med 1080p billedutsnitt
  • Innebygget mikrofon
  • Innebygget høyttaler
  • Støtter Microsoft Teams Rooms
  • Direkte tilkobling (BOYD)
  • Inkludert befaring
  • Leasing 3 år
  • Inkluderer ikke montering
  • Inkluderer ikke skjerm
Kjøp nå 44.900,-

PREMIUM


Møteromsløsning med lang bord og flere sitteplasser

Fra 1.945- / pr mnd

  • Store møterom
  • Best for opptil 16 personer
  • Logitech Rally Pluss
  • Logitech Tap IP
  • Intel NUC Møteroms-PC
  • 90° vidvinkel
  • 4k med 1080p billedutsnitt
  • Bordmikrofon Rally Mic Pod
  • 2x høytalermoduler
  • Støtter Microsoft Teams Rooms
  • Direkte tilkobling (BOYD)
  • Inkludert befaring
  • Leasing 3 år
  • Inkluderer ikke montering
  • Inkluderer ikke skjerm
Kjøp nå 57.900,-

Se hvordan det fungerer

Dette er Teams Rooms

Det moderne møterommet bør være kompatibelt med Microsoft Teams Rooms.

Guide til Rally modellene

Se hvilke modeller i Rally serien som passer til møterommet ditt

Utstyr som gjør møterommet mer profesjonelt

Med tilleggsutstyr fra Rally familien fra Logitech kan du bygge et mer brukervennlig og profesjonelt møterom.

Skjermer

Du kan få skjermer i mange forskjellige størrelser og kombinasjoner fra kjente merkenavn som Sony, Samsung, LG eller Philips.

Rally Plus enskjerm og flerskjerm - Møterom

Få profesjonelle og brukervennlige møteromsløsninger fra Logitech

AGS er en sertifisert Logitech Partner som leverer nøkkelferdige møterom med profesjonelt utstyr som gjør møtene dine enkle å gjennomføre.

  • Inkludert befaring
  • Montering og kabling
  • Drift og oppdatering
  • Profesjonelt møteroms utstyr
  • Integrasjon mot Teams Rooms
  • Sertifisert Logitech partner
AGS ansatt smiler rundt møtebord - Møterom

Logitech MeetUp

Med Logitech MeetUp får du en alt-i-ett-løsning med kamera, høyttaler og innebygget mikrofon. Perfekt for deg som bare ønsker en rimelig og enkel møteroms løsning for å koble til med PC eller Mac.

  • Mindre og mellomstore møterom
  • Støtter Microsoft Teams
  • Enkel å koble til

Logitech Tap

Med Logitech Tap kan du enkelt starte og avslutte møtene dine. Displayet gjør møtet brukervennlig og er koblet opp mot Teams Rooms.

  • Start møtet enkelt
  • Trenger ikke å koble til PC med kabler
  • Styr møtet fra displayet

Logitech Tap Scheduler

Med Logitech Tap Scheduler kan du enkelt se om møterommet er opptatt eller når det er ledig. Du kan reservere møterommet eller opprette et møte rett fra enheten.

  • Se status på møterommet
  • Enkelt å reservere møterom
  • Synkronisert med Teams

Logitech Sight

Logitech Site er et AI-drevet møteromskamera som hjelper eksterne deltakere til å føle at de faktisk sitter ved bordet.

  • Får med seg alle rundt møtebordet
  • Dekker møtet med et 315° synsfelt.
  • Gir deg den ultimate Teams opplevelsen

Support og drift av Logitech møterom

Det moderne møterommet er smartere en tidligere og drives fremover av ny teknologi som stadig er i endring. Nye funksjonalitet i Microsoft Teams gjør
at møteromsutstyret må holdes oppdatert for å holde tritt med nye brukeropplevelser og for å fungere optimalt. Med en support og driftspakke er alltid møterommet klart for ditt neste møte.

Innhold

Start

Premium

Provisjonering av utstyr og konfigurasjon av møteromsløsningen

Administrasjon av møterom

Månedlig oppdatering av firmware på enhetene i løsningen

Oppdatering av Logitech CollabOS og Teams Rooms

Automatisk varsling om feil på enheter

Fjernstyring av møteromsutstyret

Pris pr. mnd. pr. møterom

Kr 79,-

Kr 199,-

Q&A

Montering og installasjon

Du bør regne med at monteringen av møteromsutstyr med skjerm, kamera, mikrofoner og høyttalere tar i gjennomsnitt en dag.

Her er noen grunner til at det kan ta lengre tid

  • Lage bordbrønner og nedsenk til mikrofon eller Tap enhet
  • Trenger strømtilførsel der utstyret skal plasseres
  • Kable kanaler og feste til møteskjerm
  • Skjuling av kabler
  • Reisetid

Anbefaler en befaring

Du får en mer nøyaktig pris på hva monteringen vil koste med en befaring. Du får derfor alltid inkludert en befaring i møteromspakkene våre.

Befaring

Med en befaring får du kartlagt møterommet skikkelig i forhold til hva slags møteromsløsning som passer best. Det vil også være en fordel for deg at vi hjelper deg med å planlegge den beste mulige plassering av utstyret og på forhånd sjekket hva du trenger av kabling, strøm og oppheng.

Det betyr at AGS er en sertifisert Logitech partner som oppfyller de årlige kravene til Logitech på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

Her er noen andre fordeler du får

  • Ekstra gode priser fra Logitech
  • For større leveranser eller ved behov kan vi ta med oss Logitech Norge
  • Direkte kontakt med support og salg hos Logitech
  • AGS har rådgivere, teknikere og support-medarbeidere som har kurs som omfatter produkt kunnskap og salg av løsningene.

Drift og support av møterommet

  • AGS kan tilby deg automatisk drift og oppdateringer av ny programvare og firmware til møterommet ditt.
  • Her får du oppdatert utstyret med ny funksjonalitet og nye versjoner av Teams klienten fra Logitech.
  • Tjenesten oppdaterer hele Logitech Rally Bar serien inkludert ekstrautstyr som Logitech Sight, Logitech Tap og Logitech Scheduler.
  • Vi sjekker og oppdaterer utstyret hver måned for tilgjengelige oppdateringer.
  • Vi kan også få varsel om feil på utstyr og fjernstyre enheten for support.
  • Du kan lese mer om denne avtalen her

Forutsetninger

  • Premium pakken forutsetter en Logitech Select eller Essentials avtale.
  • Teams klient og funksjonalitet på utstyr oppdateres i henhold til Logitech’s oppdateringssyklus og ikke Microsoft.

Forskjellen mellom Logitech BasicEssentials, og Select avtaler ligger hovedsakelig i nivået av støtte og funksjoner som tilbys:

Basic:

  • Sandard forretningsstøtte fra Logitech inkludert med alle enheter.
  • Ingen premium programvarefunksjoner.
  • Oppkobling av utstyr mot Logitech Sync portal.
  • Standard forutseting for en Start driftspakke med AGS

Essentials:

  • Inkluderer alt fra Basic, pluss tilgang til premium programvarefunksjoner.
  • Booking av rom, bruksstatetikk og kartfunksjon
  • Respons innen én virkedag fra Logitech support
  • Flere verktøy for enhetsadministrasjon.

Select:

  • Omfattende tjeneste med 24/7 støtte og en times responstid fra Logitech.
  • Inkluderer alle funksjoner fra Essentials, samt avanserte programvarefunksjoner og dedikert serviceleder for større kontoer (50+ lisenser).
  • Tilbyr raskere produktutskifting og dekning for alle enheter i rommet.

Nei det trenger du ikke. Du kan kjøpe pakkene direkte for pakkeprisen dersom du ikke ønsker å lease løsningen.

Den største forskjellen mellom mellom modellene er størrelsen på møterommet det er laget for.

  • Logitech Rally Bar Huddle er et alt-i-ett videokonferansesystem som er ideelt for små møterom og personlige rom.
  • Logitech Rally Bar er en møteromsenhet som er ideell for mellomstore til store møterom.
  • Logitech Rally Plus kombinerer standard Rally videokonferanseutstyr med ekstra verktøy for å støtte større, bedrifts- og styremøterom.
SpesifikasjonerLogitech Rally BarLogitech Rally Bar HuddleLogitech Rally Plus
Kamera4K Ultra HD4K4K Ultra HD
Zoom15x HD zoom4x digital zoom15x HD zoom
Synsfelt (diagonal)90°120°90°
Panorering / VippingAutomatisk panorerings- og vippefunksjonDigital PTZ-kamera med mekanisk panorerings- og vippefunksjonAutomatisk panorerings- og vippefunksjon
MikrofonerInnebygd høyttaler og mikrofoner med støtte for RightSound™-teknologiInnebygd høyttaler og mikrofoner med støtte for RightSound™-teknologiInnebygd høyttaler og mikrofoner med støtte for RightSound™-teknologi
HøyttalereInnebygd høyttaler og mikrofoner med støtte for RightSound™-teknologi1 høyttaler med full rekkevidde (2 x 2,5″ drivere) og støtte for RightSound™-teknologiInnebygd høyttaler og mikrofoner med støtte for RightSound

Det er et møterom som styres av en enhet med Microsoft Teams installert. (Logitech Rally Serien) Denne enheten gjør alt for deg, og styrer møtet fra start til slutt. Teams Rooms-system består av et videokamera, høyttalere, mikrofoner, en styringsenhet (Logitech Tap) med berøringsskjerm.

En av fordelen med Teams Rooms er at du slipper å koble til PC med kabler, fordi du kun trenger å klikke deg inn i Teams møtet med maskinen din.

Microsoft Teams Rooms finnes i en gratis utgave og en betalt versjon
Du kan lese mer om Microsoft Teams Rooms her

BYOD står for “Bring Your Own Device” og refererer til en løsning der deltakerne i et møte kan koble seg til møterommet med sine egne enheter.

BOYD-løsninger kan være en god løsning for bedrifter som ønsker å spare penger på utstyr og samtidig gi deltakerne fleksibilitet til å bruke enhetene de allerede har.

I en BOYD løsning vil du i det fleste tilfeller koble deg til kamera, lyd og mikrofon med en USB-C kabel og til skjermen med en HDMI kabel.

Mange bedrifter ønsker en miks der du får mulighet til å benytte både Microsoft Teams Rooms og samtidig kunne koble til egne enheter (BOYD) i situasjoner når det passer best.

Sjekk gjerne med oss om møteromsløsningen du vil ha støtter begge mulighetene.

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.