Praktisk informasjon
Antall deltakere
Passer for opptil 5 deltakere
Varighet
3 timer
Sted
Online på Teams med opptak
Målgruppe
Ledere
Kartlegging av Microsoft Copilot
«Få hjelp til å kartlegge din nåværende IT-struktur og sikkerhet for å gjøre din bedrift klar for å ta i bruk kunstig intelligens og Microsoft 365 Copilot. Basert på anbefalinger, erfaring og tett samarbeid med Microsoft, inneholder workshopen en veiledning til en strukturert og sikker prosess for å benytte kunstig intelligens og Copilot i virksomheten din.»
Elin Rabe
Kursholder
Copilot Ready workshop
Kartlegging Microsoft Copilot
En halvdagsworkshop der du får hjelp til å kartlegge dine nåværende lisenser, løsninger, datasikkerhet, og tilgangsstrukturer. Målet er å finne ut hva som gjenstår for å kunne gjennomføre en rask og vellykket integrering av Copilot og kunstig intelligens.
Resultatet er en rapport som danner et utgangspunkt for hva som må gjøres i de neste fasene for at bedriften skal bli AI Ready!
Agenda
Bestill Copilot workshop
Når du bestiller kurspakken tar vi kontakt med deg og setter opp en plan for gjennomføringen av kursene i organisasjonen din.
Pris workshop
Kr 5.990,-
Møt noen av våre entusiastiske kursholdere
Katja Hansen
Teamleder
Katja har jobbet med Teams fra starten og er en faglig rådgiver og prosjektleder som kan gjøre underverker for bedriften din.
Anette Sjølie
Kundesuksess ansvarlig
Anette har et mål at du og dine ansatte skal bruke den nye teknologien i Microsoft 365 for å få en mer enklere og digital arbeidsdag.
Elin Rabe
Prosjektleder
Elin er rådgiver og prosjektleder med erfaring fra HR bransjen. Hun har også stor interesse for AI og ønsker å bistå kundene våre til å ta i bruk disse verktøyene på en riktig måte.
Mats Wulff Jensen
Prosjektleder
Mats jobber med Microsoft 365 og Dynamics 365 og er opptatt av å optimalisere salgs-prosessene i bedriften din ved hjelp av Microsoft verktøyene
Kontakt oss
Åpningstider
Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.