Dynamics 365 Salg
Pakken inneholder en nøkkelferdig salgsavdeling basert på Microsoft Dynamics 365. Pakken inkluderer workshop, oppsett og opplæring.
Fra kr 35.000,-
Gjør salgsprosessen din profesjonell
«Innføring av CRM (Customer Relationship Management) handler først og fremst om å profesjonalisere salgsprosesser i en organisasjon. Ved riktig bruk vil det kunne øke kundelojalitet, skape mer inntekter og bedre lønnsomheten. CRM vil bidra til at medarbeidere innen salg kan foreta raske og informerte beslutninger. Kvaliteten på kommunikasjonen med kundene forbedres, og kundene føler seg mer ivaretatt.»
Mats Wulff Jensen
Prosjektleder AGS
Se hvordan det fungerer
Dette er nøkkelferdig salgsavdeling
Se innholdet i modulen som viser deg hvilke tilleggstjenester du får i pakken.
Demo – slik fungerer det
Se hvordan en nøkkelferdig salgsavdeling med Dynamics 365 fungerer
Pris og leveranse
Se hva du trenger av lisenser og hvor mye løsningen koster å få på plass.
Dette får du med nøkkelferdig salgsavdeling
Microsoft Dynamics 365 Salg er en komplett og nøkkelferdig CRM løsning bygget på Microsofts rammeverk. Dynamics 365 Salg kan tilpasses bedriftens behov og krav, inkludert tilpasning av felt, arbeidsflyter og dashbord for å øke effektiviteten og produktiviteten til selgerne.
Administrer kundeinformasjon
Dynamics 365 Salg gir deg et sentralt sted å lagre og organisere all kundeinformasjon. Kontaktinformasjon, aktiviteter, og kjøps historikk. Dette gjør det enklere for selgere å forstå kundens behov og å levere mer personlig service.
Innsikt i salgsprosessen
Dynamics 365 Salg gir detaljert innsikt i salgsprosessen, inkludert salgsaktiviteter, muligheter og prognoser. Med dette får du bedre forståelse av salgsprosessen og gir mulighet for å ta bedre beslutninger.
Automatiser salgsprosessen
Dynamics 365 Salg har verktøy for å automatisere salgsprosessen din, Du kan planlegge oppfølging, følge opp salgsmuligheter. Dette reduserer manuelle oppgaver og frigjør tid.
Forbedret kundeopplevelse
Dynamics 365 Salg kan bidra til å forbedre kundeopplevelsen ved å gi mer personlig service og følge opp kundeinteraksjoner mer effektivt. Dette kan bidra til å øke kundelojaliteten og til å skape positive kundeopplevelser.
Bedre samarbeid i salget
Dynamics 365 Salg gjør det enklere for selgere å samarbeide med kolleger. Her kan du enkelt dele informasjon om kunder og muligheter på tvers i salgsavdelingen.
Brukervennlig og tilgjengelig
Dynamics 365 Salg har et brukervennlig og intuitivt brukergrensesnitt med arbeidsflyter for å øke produktiviteten til selgerne. Med tilgang gjennom mobile enheter gir det selgerne informasjon på farten og mulighet for å ta raske notater.
Dette sier kundene om oss
Slik setter vi opp pakken for deg
Nøkkelferdig Salgsavdeling er Dynamics 365 Salg satt opp med en moderne standardisert salgsprosess og CRM funksjonalitet. Pakken inkluderer rådgivning, resultatmåling og brukeradopsjon, samt support. Tilpasninger, nye funksjoner og utvikling av spesial moduler/løsninger mot tillegg.
Dette trenger du for et vellykket oppsett
Microsoft 365 abonnement
Du trenger Microsoft 365 Business Premium lisens, Microsoft 365 Enterprise E3 lisens eller Microsoft 365 Enterprise E5 lisens.
Microsoft Dynamics 365 lisenser
Her trenger du minimum en Dynamics 365 Sales Enterprise Edition lisens fra Microsoft.
Microsoft Power Apps Premium
Med denne bruker vi Microsoft automasjon slik at vi kan lage automatiske prosesser og tilpasse løsningen for deg.
Priser og innhold
Funksjonalitet
Standard
Premium
Workshop 3 timer
Tilpasning av kundekort og kontaktkort med ønskede felt
Automatiske notifikasjoner
Statistikker og diagrammer
Prosjektledelse og kommunikasjon
Utvidet tilpasninger av kundekort, kontaktkort og salgsprosess
Kundetilpasset dashboard
Microsoft Teams integrasjon
Etablering
35.000,-
45.000,-
Ofte stilte spørsmål
Kontakt oss
Åpningstider
Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.