Dynamics 365 Salg

Pakken inneholder en nøkkelferdig salgsavdeling basert på Microsoft Dynamics 365. Pakken inkluderer workshop, oppsett og opplæring.

Fra kr 35.000,-

Mats Wulff Jensen - Dynamics 365 CRM salg

Gjør salgsprosessen din profesjonell

«Innføring av CRM (Customer Relationship Management) handler først og fremst om å profesjonalisere salgsprosesser i en organisasjon. Ved riktig bruk vil det kunne øke kundelojalitet, skape mer inntekter og bedre lønnsomheten. CRM vil bidra til at medarbeidere innen salg kan foreta raske og informerte beslutninger. Kvaliteten på kommunikasjonen med kundene forbedres, og kundene føler seg mer ivaretatt.»

Mats Wulff Jensen
Prosjektleder AGS

Se hvordan det fungerer

Dette er nøkkelferdig salgsavdeling

Se innholdet i modulen som viser deg hvilke tilleggstjenester du får i pakken.

Demo – slik fungerer det

Se hvordan en nøkkelferdig salgsavdeling med Dynamics 365 fungerer

Pris og leveranse

Se hva du trenger av lisenser og hvor mye løsningen koster å få på plass.

Dette får du med nøkkelferdig salgsavdeling

Microsoft Dynamics 365 Salg er en komplett og nøkkelferdig CRM løsning bygget på Microsofts rammeverk. Dynamics 365 Salg kan tilpasses bedriftens behov og krav, inkludert tilpasning av felt, arbeidsflyter og dashbord for å øke effektiviteten og produktiviteten til selgerne.

Administrer kundeinformasjon

Dynamics 365 Salg gir deg et sentralt sted å lagre og organisere all kundeinformasjon. Kontaktinformasjon, aktiviteter, og kjøps historikk. Dette gjør det enklere for selgere å forstå kundens behov og å levere mer personlig service.

Innsikt i salgsprosessen

Dynamics 365 Salg gir detaljert innsikt i salgsprosessen, inkludert salgsaktiviteter, muligheter og prognoser. Med dette får du bedre forståelse av salgsprosessen og gir mulighet for å ta bedre beslutninger.

Automatiser salgsprosessen

Dynamics 365 Salg har verktøy for å automatisere salgsprosessen din, Du kan planlegge oppfølging, følge opp salgsmuligheter. Dette reduserer manuelle oppgaver og frigjør tid. 

Forbedret kundeopplevelse

Dynamics 365 Salg kan bidra til å forbedre kundeopplevelsen ved å gi mer personlig service og følge opp kundeinteraksjoner mer effektivt. Dette kan bidra til å øke kundelojaliteten og til å skape positive kundeopplevelser.

Bedre samarbeid i salget

Dynamics 365 Salg gjør det enklere for selgere å samarbeide med kolleger. Her kan du enkelt dele informasjon om kunder og muligheter på tvers i salgsavdelingen.

Brukervennlig og tilgjengelig

Dynamics 365 Salg har et brukervennlig og intuitivt brukergrensesnitt med arbeidsflyter for å øke produktiviteten til selgerne. Med tilgang gjennom mobile enheter gir det selgerne informasjon på farten og mulighet for å ta raske notater.

Slik setter vi opp pakken for deg

Nøkkelferdig Salgsavdeling er Dynamics 365 Salg satt opp med en moderne standardisert salgsprosess og CRM funksjonalitet. Pakken inkluderer rådgivning, resultatmåling og brukeradopsjon, samt support. Tilpasninger, nye funksjoner og utvikling av spesial moduler/løsninger mot tillegg.

  • Workshop
  • Microsoft Teams integrasjon
  • Tilpasninger av kundekort
  • Onboarding
  • Statistikker og diagrammer
  • Kurs og brukeradopsjon
En person som hjelper en annen med IT problemer - Dynamics 365 CRM salg

Dette trenger du for et vellykket oppsett

Microsoft 365 abonnement

Du trenger Microsoft 365 Business Premium lisens, Microsoft 365 Enterprise E3 lisens eller Microsoft 365 Enterprise E5 lisens.

Microsoft Dynamics 365 lisenser

Her trenger du minimum en Dynamics 365 Sales Enterprise Edition lisens fra Microsoft.

Microsoft Power Apps Premium

Med denne bruker vi Microsoft automasjon slik at vi kan lage automatiske prosesser og tilpasse løsningen for deg.

Priser og innhold

Funksjonalitet

Standard

Premium

Workshop 3 timer

Tilpasning av kundekort og kontaktkort med ønskede felt

Automatiske notifikasjoner

Statistikker og diagrammer

Prosjektledelse og kommunikasjon

Utvidet tilpasninger av kundekort, kontaktkort og salgsprosess​

Kundetilpasset dashboard​

Microsoft Teams integrasjon

Etablering

Ofte stilte spørsmål

Hovedformålet er å profesjonalisere salgsprosesser, øke kundelojalitet, skape mer inntekter, og bedre lønnsomheten. Det hjelper salgsmedarbeidere til å ta raske og informerte beslutninger, forbedrer kvaliteten på kommunikasjon med kunder, og sørger for at kunder føler seg ivaretatt.

CRM-systemet gir et sentralt sted for å lagre og organisere all kundeinformasjon, som kontaktinformasjon, kundebehov, og kjøpshistorikk. Dette gjør det enklere for selgere å forstå kundens behov og tilby mer personlig service.

Systemet har verktøy for å automatisere salgsprosessen, planlegge oppfølging, og følge opp salgsmuligheter, noe som kan redusere manuelle oppgaver og frigjøre tid.

Ja, det gir detaljert innsikt i salgsprosessen, inkludert salgsaktiviteter, muligheter, og prognoser, som bidrar til en bedre forståelse og mulighet for å ta bedre beslutninger.

Det gjør det enklere for selgere å samarbeide med kolleger ved å dele informasjon om kunder og muligheter, noe som kan øke samarbeidet og forbedre salgsprosessen.

Kostnadene inkluderer en månedlig avgift for rådgivning og support, etableringsgebyr, og månedlige lisenskostnader for Dynamics 365 Sales Enterprise Edition og Power Apps Premium. 

Inkluderer workshop hos kunde, tilpasning av kundekort og kontaktkort, automatiske notifikasjoner, statistikker og diagrammer, Microsoft Teams integrasjon, prosjektledelse/kommunikasjon, samt kurs og brukeradopsjon.

Systemet kan tilpasses ved å endre felt, arbeidsflyter, og dashbord for å øke effektiviteten og produktiviteten til selgerne.

CRM-systemet har et brukervennlig og intuitivt grensesnitt med arbeidsflyter designet for å øke selgernes produktivitet. Med tilgang gjennom mobile enheter, kan selgere få informasjon på farten og ta raske notater.

Ved å gi mer personlig service og følge opp kundeinteraksjoner mer effektivt, bidrar CRM-systemet til å øke kundelojaliteten og skape positive kundeopplevelser.

CRM-systemet integreres med Microsoft Teams og Outlook. På denne måten kan man automatisere opprettelse av Team for samhandling og enkelt opprette nye bedrifter, salgsmuligheter og kontakter direkte fra Outlook. 

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.